.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آيا دست نشان سمبل ورزش فوتبال مازندران است؟

هر منطقه براي خود ، يك نماد شخصيتي در قشر هاي مختلفش دارد . بازيگران سينما ، سياسيون ،‌ تحصيل كردگان و … مي توانند نماد يك منطقه و استان باشند .

وقتي قشر فوتباليست ها را وارد بحث كنيم براي هر منطقه يك نماد و سمبل را مي توان به راحتي پيدا كرد . آذربايجان با كريم باقري ، ‌اردبيل با علي دايي ، گيلان با مرحوم سيروس قايقران و … تا اينكه مي رسيم به مازندران و نام فوتباليست افسانه اي يعني نادر دست نشان .

سلام عرض مي كنم به اين اسطوره و به تمام همشهريان و هم وطنان عزيزم.

ديشب در برنامه ورزشي شبكه جام جم 2 وقتي تو را ديدم خوشحال شدم . با همان حيا و وقار تحسين برانگيز و با همان بزرگي خيره كننده .
ايميل هاي رسيده به برنامه و صحبت هاي جواد خياباني نشان مي داد كه چه جايگاه خاص و رفيعي را در فوتبال داري . نشان مي داد كه دست نشان در فوتبال يك نادر با عيار بالا و خاص خودش است .
وقتي از همان ابتدا گفتي كه در اين نوع بازي ها ، شوت ها تعيين كننده خواهند بود و در پايان ديديم كه شوت ها تعيين كننده شدند ، بيشتر به قدرت فني ات ايمان آوردم .
وقتي حرف از افزايش شعور بازيكنان ايراني براي نيمكت نشيني زدي و آنان را با بازيكنان انگليسي مقايسه كردي ، بيشتر به حرفه اي گري ات پي بردم .
در شبي كه با افتخار به صفحه LCD خانه ام نگاه مي كردم ، به خود باليدم كه يك قائمشهري هستم و به خود افتخار كردم كه همشهري نادر هستم .
وقتي يعقوب از هلند اعتراف كرد كه در دوران بازيگري در استقلال اهواز عاجز بود در مهار تو ، فلش بكي زدم به دوران جوانيمان كه تو از همان ابتدا نشان دادي كه يك نادر هستي ، نادر در ديار طبرستان .
ياد شوت هايت ، ياد پاس هايت و ياد فرماندهي ات افتادم و در خلوت خود اشك شوق و افتخار ريختم و با عرض معذرت از خجالت بارها فرياد زدم ، فرياد هايي از روي نامردي هايي كه همشهريان مان در حقت در سال 88 كردند .
مطمئنم بلند خواهي شد و به موفقيت هاي بزرگتر خواهي رسيد و بار ديگر نشان خواهي داد كه با تمام كساني كه در فوتبال ايران هستند فرق خواهي داشت ، چون هيچ مربي در اين كشور وجود ندارد كه همه ايران آرزوي داشتن او را داشته باشند ، جز همشهريانش . ( نه همه همشهريان )
اطمينان دارم روزي را شاهد خواهم بود كه عرق شرم و پشيماني را روي پيشاني هاي مديران نساجي خواهم ديد و شك ندارم كه دوباره با سلام و صلوات به دنبالت خواهند آمد ولي يك قولي بده و آن هم ديگر به اين مرداب فوتبالي برنگردي.
قول بده نادر عزيز …
حقيقتي است كه تو يه اسطوره تكرار ناپذير و به مانند يه افسانه براي مازندراني ها هستي و فوتبال اين ديار را با تو مي شناسند ، فقط با نام تو .

برايت در هر جا كه هستي آرزوي موفقيت و پيروزي و سلامتي را دارم .

عبدالرضا صادقي سوادكوهي
از منامه پايتخت كشور بحرين


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسين 26 فروردين 1389
داداشي توي شهر غربت پرسه ميزني و قربونم و صدقه دوستت ميري.اين را نگفتي كه نادر در دوران جواني با عشق فوتبال بازي ميكرد.براي شهرش به خاطر غيرتش شهرت يافته بود .اما الان چي . همگان دانند كه نادر اين دوران به عشق پول و كاسبي به شهرمان برگشته .از خودت نپرسيدي كهنادر در دوران سختي كه نساجي داشت و دوران بي پولي چرا به داد اين تيم نرسيد.شهرت نادر فقط به پول است و بس داداشي
مهدي 26 فروردين 1389
به نظر من ايشان نماد و سمبل واقعي استانمان مي باشد البته همانطور كه گفتند در ورزش
هر جا كه ميره اسم نساجي و مازندران همراهشه و الان همه اونو مي بينند از مازندران مي پرسند
نادر جاودانه خواهد ماند . ما او را دوست داريم
كمال ميرزائي 26 فروردين 1389
زيبا و حرف دل هواداران واقعي نساجي بود .
علي 27 فروردين 1389
وقتي نوشته رو خوندم اشك ريختم واقعا زيبا نوشته شده بود
هر چند در حقش نامردي كردند ولي هنوز هم سمبل مازندرانه
نادر دوستت داريم
( بچه هاي كوچكسرا قائمشهر )
نا شناس 27 فروردين 1389
اين يه نظر شخصي نيست بلكه حرف خيلي از مازندرانيهاست

نادر دست نشان سمبل ورزش فوتبال مازندران است .
هواداران سوادکوهی نادر خان 27 فروردين 1389
نادر دستنشان اسطوره فوتبال طبرستان
نا شناس 27 فروردين 1389
نادر امپراطور هميشه موفق باشي . بله او اسطوره مازندران است .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.